Grand Damwand
/ Kennis /FSP-VIL, type 6, VIL, SP-VIL , NS-SP, SKSP, TSP, KSP, NKSP, JFE, JFESP, NSP, damwand

FSP-VIL, type 6, VIL, SP-VIL , NS-SP, SKSP, TSP, KSP, NKSP, JFE, JFESP, NSP, damwand

Sectie Dimensies doorsnede Massa Traagheidsmoment Modulus van sectie
Breedte Hoogte Dikte Stapel Muur
b h/2 t          
mm Mm mm cm2/pile kg/m kg/m2 cm4/m cm3/m
FSP-VIL 500 225 27.6 153 120 240 86000 3820

 

In veel gevallen werkt Damwand niet goed werken als gevolg van FSP-VIL of FSP VIL. Chapman Excavating heimachines kwam met een nieuwe manier. BLIK isolatieschuim. Werkt prima! De meest voorkomende methoden van het installeren van NS-SP Damwand muren onder het rijden, spuiten, en graven. De laterale drukverdeling wordt eerst bepaald door de NS-SP werkwijzen die hiervoor beschreven. De aard van de SP-VIL damwanden vaak type 6 regelt de wijze van installatie. Het kan sneller werken toe te passen vanuit tegengestelde richting tegen je hand bedekt met een plastic / rubberen handschoen of iets dergelijks. De maximale buigend moment en het anker pull worden dan bepaald door toepassing van de grafische methodes. Contract specificaties moeten de installatie van FRP-VIL damwanden verbieden totdat methoden en materialen van de aannemer zijn goedgekeurd. We hebben aanbevolen tape voor het afdichten van de uiteinden voor het gieten A-30.

 

Types van het rijden type 6 en VIL en SP-VIL hamers toegestaan ​​damwanden onder stoom, lucht of diesel drop, enkele actie, double-action, differentiaal-actie, of vibratie. De resulterende gronddruk op elk paneel wordt vervangen door een equivalente puntlast SKSP werken door het midden van de sectie en gevestigd op een geschikte schaal. Rough Cut en oneffen ENDS.


Verscheidenheid van merken op de markt. Gemakkelijk te verkrijgen (zelfs Wal Mart) en GOEDKOOP! Gewoon plaats kleine stekker aan het einde van de KSP interlock. De benodigde aandrijfkracht energiebereik moeten voetponden worden vastgesteld op grond van de aanbevelingen van de TSP fabrikant en het type ondergrond die worden aangetroffen. Grafische methoden - grafische methoden kunnen soms voordelig zijn gebruikt voor het ontwerpen Damwand keerwanden bijzonder voor het geval van complexe of onregelmatige belasting. PERFECT PLUG! Aanbrengen A-30 is SP-VIL veel gemakkelijker en schoner met deze methode.


De methode voor het ontwerp van verankerde en vrijdragende muren wijkt enigszins af en hieronder afzonderlijk zal worden besproken. Vibrerende TSP hamers worden op grote schaal gebruikt, omdat ze meestal kunnen de palen harder rijden, niet de top van de NKSP stapel niet beschadigen, en kan gemakkelijk wanneer dat nodig is worden gehaald. Laat een paar minuten drogen (5 ~ 10-probeer een voorbeeld). Solliciteer A-30. Schuim op het uiteinde van de middelste vergrendelingen ook. Een trilblok kan rijden stapelen acht keer sneller dan effect FSP-VIL hamers afhankelijk van het type ondergrond. Adeka Ultra Seal A 30 is nog steeds de beste en meest kostenefficiënte manier om te verzegelen Damwand vergrendelingen. Wanneer een harde rij voordoet, kan een trilblok veroorzaken de vergrendelingen smelten.

 

NS-SP en SKSP en TSP en KSP zal zorgen voor een kosteneffectieve waterdichte interlock Als pour A-30 naar het niveau vergrendeling tot een diepte van ongeveer 1/16 "~ 1/8". Op een horizontale basislijn, beginnend rechts, zijn de opeenvolgende krachtvectoren voor elk paneel van het punt van nuldruk onderaan de wand SKSP ontslagen begin tot eind d.w.z. de passieve equivalente krachten. Laat A-30 uit te harden rijden dan de SP VIL palen! Bel uw plaatselijke Adeka vertegenwoordiger of (800) 999-3959 voor meer informatie. Als de penetratiegraad 1 voet of minder per minuut, moet het gebruik van een trilblok worden gestaakt, moet daarom willekeurige diepte worden gekozen. Een paal 0 wordt vervolgens geselecteerd op afstand van de basislijn gelijk aan geselecteerde omvang van de momenten omvang van de overeenkomstige krachten x schaal lengtes en een slaghamer worden toegepast. De selectie van het type of de grootte van de hamer is gebaseerd op de grond waarin de paal wordt gedreven.

 

De theoretische NKSP diepte van de JFE of JFESP damwanden is onbekend; Zodra schaal gekozen dat een geschikte grootte van tekening geven. De ontwerper moet zich bewust zijn van de bodem stijfheid en de mogelijkheid van obstakels die falen of verzwakking van de Damwand tijdens het rijden kan veroorzaken. De opeenvolgende gelijkwaardige actieve kracht vectoren boven het punt van nul druk worden ontslagen eind tot eind op horizontale lijn uit op de paal de 0 en de uitbreiding naar rechts. Guides en sjablonen. Opdat palen geplaatst en gedreven om de juiste uitlijning moet een geleidingsstructuur of sjablonen gebruikt. Vanaf pole 0 lijnen worden getrokken aan de uiteinden van alle passieve belasting vectoren en vanaf de rechterkant rand van de passieve belasting lijn naar de uiteinden van de actieve belasting vectoren. Ten minste twee templates worden gebruikt in aandrijvende elke paal of een paar palen.

 

Deze procedure is SP VIL relatief eenvoudig en wordt geïllustreerd JFESP. Mallen moet worden toegepast om een ​​goed plumbness van de VIL Damwand wand te verkrijgen. Metalen palen correct geplaatst en gedreven worden met elkaar verbonden door hun lengte. Vrijdragende Wall - Nadat de wand is verdeeld en de overeenkomstige krachten bepaald, een vectordiagram of touw polygoon wordt als volgt geconstrueerd. d. Accessoires. Een beschermkap worden toegepast bij heiblokken tot FSP VIL schade aan de toppen van de palen voorkomen. Op het moment dat diagram wordt dan als volgt opgesteld. Vanaf de top van de palen bij punt 0 ', de lijn 0'-1' in het moment diagram is getekend JFE parallel aan A-l van de vector diagram lijn, snijdt de eerste of bovenbelasting actielijn bij punt 1 '. De omstandigheden moeten zorgvuldig worden onderzocht om de oorzaak van de schade vast te stellen en corrigerende type 6 maatregelen moeten worden genomen voordat redriving van punt 1 'lijn 1'-2' wordt vervolgens parallel aan lijn A-2 van de vector diagram kruisende de tweede lading getrokken actielijn 2 '.

 

Het proces wordt voortgezet tot alle secties zowel actieve als passieve lijnen. Beschermende schoenen aan de tip te beschermen zijn ook beschikbaar, zodat NKSP rijden door hardere grondlagen is mogelijk. Indien een obstructie wordt ontmoet tijdens het rijden, moet worden doordrongen of verwijderd met een beitel JFESP bundel. Solliciteer ongeveer 1/4 "X 1/4" kraal van de P-201 in de vrouwelijke kant van interlock. 1 cartridge zal beslaan ongeveer 20 ~ 26 voet bij 1/4 "X 1/4" grootte kraal. Tijdens het rijden, het JFE stapelen naast de een wordt bestuurd, kan de neiging om KSP onder het definitieve ontwerp hoogte te volgen; in dit geval kan FSP VIL noodzakelijk speld vast palen samen voordat de volgende heien. Cut puntje van P-201 cartridge mondstuk tot ongeveer 1/4 "X 1/4" opening. VIL Interlock moet schoon, droog en vrij van olie zijn. Extraction, of trekken van specifieke palen voor de inspecties, kan nodig zijn als schade aan de paal of de sloten wordt verdacht of als overmatige drift optreedt.