Grand Damwand
/ Kennis /In elkaar grijpende sleufbekistingsprofielen (M7, M11, M13, M15, M17, multilock 500/4, GFI, SEI)

In elkaar grijpende sleufbekistingsprofielen (M7, M11, M13, M15, M17, multilock 500/4, GFI, SEI)

 

sectie Dimensies Massa Per meter wand
Breedte Hoogte Dikte Stapel Muur sectie modulus buigmoment
e h t W I
mm mm mm Kg/m kg/m2 cm3/m KNm/m
M7 406 38 3.55 14.35 35.84 51.2 8.7
M11 400 84 3.55 16.4 41 138 23.4
M13 660 90.5 4.5 29.1 44 109 -
M15 494 75 6 33.53 67.9 186 50
M17 705 150 6.35 50.4 71.7 424 91.8
Multilock 500/4 520 75 4 24.3 46.7 118.3 55
GFI SEI 500 75 6 33.8 67.7 206 62

 

In elkaar grijpende sleufbekistingsprofielen M7 projecten die op dit moment M11 in aanbouw M13 of M15 in de M17 planning in de haven, in totaal $ 3700000000 investeringen. De minimale afstand tussen grondanker gebonden lengten moet de grootste van driemaal de diameter van de gebonden M7 lengte of 5 voeten. Een individueel geïnformeerd over valbeveiliging apparatuur, met inbegrip van de aanbevelingen en instructies van de fabrikant voor het juiste gebruik, de inspectie en M11 onderhoud; en wie is in staat om het identificeren van bestaande en potentiële daling van de gevaren; Als kleinere afstanden zijn nodig voor het ontwikkelen van de benodigde anker ontwerp kracht, kan overwogen M13 worden geschonken aan uiteenlopende het anker neigingen tussen afwisselende ankers. De projecten omvatten die in de planning en het ontwerp stadia, onder milieuanalyse, en M15 die beschouwd "schop klaar voor."

 

LAANE gecategoriseerd de projecten als volgt: Trekstangen moeten worden beschermd tegen corrosie door volledige full-length M17 inkapseling en elektrische isolatie van de muur en structurele anker bij de aansluitingen op deze leden. Het heeft de bevoegdheid om direct corrigerende maatregelen te nemen om de M te elimineren 7 gevaren; en is goed geïnformeerd over de regels in dit hoofdstuk met betrekking tot de bouw, het gebruik, de inspectie en het onderhoud van valbeveiliging apparatuur en systemen.

 

Sleufbekistingsprofielen Multilock 500/4 muren zijn over het algemeen GFI of SEI altijd uit tegen de muur bij een belasting die gelijk is aan 0,75 maal de kracht, T, van het anker. Terminal verbeterprojecten of vernielingen plaats op Port land; Community-brede projecten: Alle grondankers voor wanden moet belasting worden getest met ofwel een proof-test, performance test of kruip-test. De maximale proefbelasting voor een anker dient in het algemeen 1,5 maal de kracht, T, van het anker. M 11 Een apparaat dat wordt gebruikt voor het koppelen (verbinden) delen van de persoonlijke valbeveiligingssysteem en positionering apparaat systemen aan elkaar. Hogere lock-off krachten M 13 kan met het oog op de muur bewegingen minimaliseren of hogere wrijvingskrachten tussen de wandelementen en de ingehouden bodem massa te ontwikkelen worden beschouwd.

 

Algemeen nut projecten direct grenzend aan de haven, maar niet M 15 in verband met goederen bewegingen, waaronder de ontwikkeling van de San Pedro Waterfront en het Harry Bridges Buffer; Environmental Mitigation. Het kan een M 17 onafhankelijke component van het systeem, bijvoorbeeld een karabijnhaak zijn of het kan een integraal onderdeel van een deel van het systeem (zoals een gesp of D-ring genaaid in een harnas of een multilock 500/4 karabijnhaak gesplitst of genaaid aan een lanyard of Zelfoprollend lanyard). Projecten bedoeld om de milieueffecten in verband met Port activiteit door middel van vermindering van de uitstoot, het behoud van wilde dieren of de verbetering van de waterkwaliteit te verminderen. Het gebied tussen de waarschuwing lijn systeem en onbeschermde kanten en randen van het wandel / werkvlak. Grondankers GFI en SEI met streng-off pezen moeten worden afgesloten om een ​​kracht die een spanning veroorzaakt in de streng van ten minste 0,50 FPU van de streng om ervoor te zorgen dat de streng wiggen op de pees ankerplaats behoud van een voldoende greep op de draad uit te sluiten slippen.

 

In elkaar grijpende platen en lichte opstapelen plaatsvinden damwanden direct op Port eigendom of in aangrenzende gebieden, en transport verbeteringen. De bijkomende verticale afstand dalende medewerker reist uitzondering reddingslijn rek en vrije valhoogte altijd na het punt waarop de vertraging inrichting M17 begint te werken. Als deze lock-off kracht niet kan worden gegeven, moeten alternatieve middelen van het beperken van de streng wiggen worden verstrekt. Projecten bedoeld om goederen beweging doorstroming te verbeteren en naar de Port-zoals wegen, bruggen en spoorwegen werven. MSE muur ontwerp van het systeem vereist kennis van de korte en lange termijn eigenschappen van de gebruikte als bodem versterking evenals de grondmechanica, die MSE muur gedrag bepalen materialen. Structurele ontwerp van de wand bekleding kan ook nodig zijn.

 

Elk mechanisme, zoals een touw greep, ripstitch lanyard, speciaal geweven M7 lanyard, scheuren of vervormen lanyards, automatische self-terugtrekken levenslijnen / lanyards, enz., Die dient om een ​​aanzienlijke hoeveelheid energie te elimineren tijdens een val arrestatie, of op andere wijze te beperken de energie opgelegd aan een werknemer tijdens valbeveiliging. MSE muren moeten worden ontworpen voor de externe stabiliteit van de muur systeem, alsmede de interne stabiliteit van de versterkte bodem massa achter de bekleding.

 

De haven van Los Angeles 'uitgebreide verbetering van de infrastructuur programma's hebben het potentieel om bij te dragen aan het economisch herstel van de regio. Een verticale GFI of SEI damwanden levenslijn bevestigd aan een bevestigingspunt boven behoeve van het bevestigen van een draagriem of apparaat. Maar een beleid nodig om ervoor te zorgen dat dit belangrijke publieke investering vertaalt zich in goede banen voor omwonenden. weigering belasting, breuk, of M15 scheiding van onderdelen. weigering belasting is het punt waar de uiteindelijke kracht wordt overschreden. De multilock 500/4 ontwerp bepalingen licht geheid hierin verschaft voor MSE muren niet om complexe geometrische MSE wandsystemen passen zoals gedifferentieerde wanden (muren gestapeld op de top van een M13 elkaar met verschillende offset afstanden van de voorkant) of wanden met wisselende bodem versterking lengte over de hoogte van de wand.

 

Stad leiders en de haven ambtenaren erkennen het belang van het maximaliseren van de voordelen die de economische ontwikkeling van de investeringen. In 2008, Handel de gemeenteraad van Los Angeles, Handel en Toerisme commissie verzocht Harbor commissarissen verkennen het ontwikkelen van een "Construction Careers" -beleid, langs de lijnen van het door de L.A. Gemeenschap Herontwikkeling Bureau datzelfde jaar goedgekeurd. Het is M11 in elkaar grijpende platen gemeten als de afstand tussen de locatie van een werknemer harnas bevestigingspunt op het moment van activering (bij het begin van valstopkrachten) van de vertraging apparaat tijdens een val, en de locatie van die bevestigingspunt na de werknemer komt tot stilstand.