1. Mozambique Nacala Port, Mozambique.
Project Detail: Stalen buis damwand met grote diameter maakte een ideale selectie door hun zeer beperkte koppelingen per meter muur. Voor dit project zijn er in totaal 2500 ton 1200x18 Stalen buizen nodig. X52 staalkwaliteit in API 5L standaard. De connector is stalen buis van kleinere diameter. De afdichting van de koppeling is ten minste de helft van die van andere Stalen buizen en dit betekent ook minder risico op vervuiling voor de aannemer. Er werden berekeningen uitgevoerd om ervoor te zorgen dat aan de strenge eisen van de opdrachtgever en de aannemer werd voldaan, terwijl tegelijkertijd de budgettaire beperkingen moesten worden nageleefd. Extra koppelingen werden samen met de zending verzonden om ervoor te zorgen dat eventuele speciale hoeken werden omgedraaid of obstakels veroorzaakte een variatie in de rijlijn. Tijdens de installatie staan onze ingenieurs ter plaatse om er zeker van te zijn dat er geen fouten optreden
2. Zuid-Chinese Zee Proejct.
Project Detail: De diameter is ongelooflijk 21m, Lengte over 50m.The hele pijp paal wordt gemaakt door 30 kleinere cells.These cellen worden geproduceerd in Grand Zero's fabriek, en vervolgens gelast jobsite. Dikte is 12-14mm thickness.The rijden hamer specailly voor dit project ontworpen.
3. Rotterdam Haven, Container Terminal. 2009
Project Detail: Dit is een combbined muur system.A paren van AZ damwand zijn gelast tussen twee buizen, verbonden door C9 vergrendelingen. De bodems zijn zeer zacht, wat betekent de muur moet een zeer hoge modulus van section.Finally klanten accepteren Grote Piling Combinatie systemen. 1500x18 pijpen palen worden gebruikt S355 staalkwaliteit, meer dan 2500 ton. Lengte van 25 tot 35m.C9 vergrendelingen worden ook geleverd en gelast door Grand Zero.
4. GNL Quintero Project, Chili.
Project Detail: Dit is een andere grote buisvormige gecombineerde wanden van lapstapel en Stalen buizen Grand Piling heeft voor de overzeese markt gedaan. Stalen buizen afmetingen zijn 1219x18, X52 staalkwaliteit volgens API 5L standaard. We hebben ook de lakenpalen en de vergrendelingen geleverd. De totale hoeveelheid is meer dan 5000 ton, en we gebruiken bulkschepen speciaal naar de haven van Chili te verzenden. Sommige pijpen zijn in deze volgorde geschilderd. Het schilderingsysteem en de oppervlaktebereiding van de stalen palen en lakenpalen, inclusief andere accessoires, moesten tegemoet komen aan de omgevingsklasse C5M zoals vermeld in BS EN ISO 12944 en ISO 9223. De coating bestaat uit twee lagen epoxy mastiek in totaal 400 um droge film dikte. Jotamastic 87 werd gebruikt voor deze taak. De oppervlaktepreparatie werd zandstraalend op SA 2,5 volgens ISO 8501-1. Al deze lakjes, dasstaafjes, kogelstraal en andere stalen artikelen werden voorzien van deze beschermende coatings.
5. Gasoducto Andino del Sur Project, Peru.
Project Detail: 654 ton Ø1,219mm x 32mm LSAW buisvormige stapels in verschillende lengtes van 13m tot 20m met talrijke accessoires zoals koppelingen, hefbouten, boutverbindingen, slangverbindingen, schuifverbindingen, stangsteun en andere. 140 ton infill damwanden in lengtes variërend van 7 tot 13m voor het project. De unieke aspecten van het project werden door ons door middel van constante dialoog met klanten behandeld. Ontwerp evolutie tijdens de projectconstructie vereist dat de fabricage van ons zeer dynamisch en in staat is om de verandering te vergemakkelijken.
6. Reggane Nord Project, Algerije.
Project Detail: 2800 ton Ø1,540mm x 20mm SSAW buisvormige palen. 720 ton AZ18-700 en C9 blokkeren om de damwanden en de muur te verbinden. De stapels vereisen 1.500 micron Jotun'sBaltoflake aangebracht in verschillende lengtes voor verzending. De koppelingstoleranties werden gemaakt na specifieke discussies met de aannemer met inachtneming van de lengte van de buizen en damwanden en de ontwerpvereisten voor warmgewalste koppelingen voor combi-muursystemen. De gids is essentieel bij de efficiënte installatie van lange mariene damwanden. Zonder het is de productiviteit sterk verminderd, evenals de rechtheid en esthetiek van de eindwand. Met havens wereldwijd dieper en dieper worden om de grotere schepen en andere nieuwere en grotere conventionele schepen te verwerken, wordt verwacht dat steeds meer klanten en havenbezitters naar deze oplossingen zullen kijken naar hun eisen.
7. Gas Pijpleiding Project, Pakistan.
Project Detail: Staal buisvormige gecombineerde muren worden gekozen voor dit project. 4200 ton diverse afmetingen stalen pijpen worden geleverd met gelaste inlichtingen gelast. Verzending werd gedaan door bulk schepen om kosten te besparen. Een kathodische bescherming werd ingebouwd om samen te werken met de corrosiebeschermende coating om de 50-jarige levensduur te behalen. Dit verminderde de offerdikte van de damwanden voor de resterende buigcapaciteit bij de 50 jaar levensduur. Alle bouwwerken werden voltooid terwijl de faciliteit bleef werken. Dit zorgde ervoor dat de klant de werkzaamheden op volle of bijna volledige capaciteit kan doorgaan. De bouw werd op tijd succesvol afgerond en de ligplaatsen werden in gebruik genomen.
8. Manzanillo haven, Mexico.
Project Detail: Dit is een baan met koudgewalste damwand en stalen buizen, verbonden door koudgewalste connectoren. Het project duurt 2 jaar in 4 fasen. Er worden ruim 26000 ton verschillende damwanden, pijpstaven, H-balken, enz. Gebruikt. De stalen stapels werden geverfd in de Chinese faciliteit met Jotamastic 87 tot een 500 micron DFT (droge filmdikte) in overeenstemming met IM2 en C-5M van ISO 12944 voor een 15 jaar duurzaamheidscijfer. De totale levensduur van de kadewandstructuur was 50 jaar. De stengels werden verpakt in anti corrosieband. Het ontwerp van de drijfstaafverbinding aan de hoofdwand bestond uit een walsbundel met een montagebeugel voor het oog van de drijfstaaf, die zou kunnen worden gemonteerd nadat de versterkte dakstraal geïnstalleerd en gegoten was. Het damwanden systeem is ontworpen met een verhoogde laadtoeslag van 20kPa en een seismische beoordeling van Zone 2A.
9. Van Phong Terminal Project fase II Vietnam. 2010
Project Detail: Het project vereist zeer lange pipes.1800x18, Lengte minimaal 55meters.Due aan het feit dat dit project heeft zeer strenge eisen aan leidingen, werd API 5L PSL1 standaard gevolgd, staalkwaliteit was X50, pijpleiding grade.To deze buizen te laden op vesels, Grand heiwerk bracht in een grote aakkraan, hanteerbaarheid tot 150 tons.The opdrachtgever charter een bulkschepen zelf.
10. Mozambique Nacala Port, Mozambique.
Project Detail: 2654 ton Ø1,219mm x 32mm LSAW buisvormige stapels in verschillende lengtes van 13m tot 20m met talrijke accessoires zoals koppelingen, hefbouten, boutverbindingen, slangverbindingen, schuifverbindingen, stangsteun en andere. Daarnaast leveren we ook 740 ton infill damwand GPZ18-700 in lengtes variërend van 7 tot 13m. Dit systeem wordt eerst geïnstalleerd met de buizen of koningspalen met behulp van een rijgids. Zodra de buizen zijn geïnstalleerd, wordt de geleider verwijderd en de Z-profielen damwand tussen de ruimten geïnstalleerd en ingebracht met behulp van de speciale koppelingen die aan de buisvormige palen zijn bevestigd. Het project bespaarde aanzienlijke tijd en geld voor de aannemer en was een zeer succesvolle eerste buisvormige combi muur applicatie voor Grand Piling.