Section |
Dimensions |
Mass |
Moment of inertia |
Modulus of Section |
||||
Width |
Height |
Thickness |
Per pile |
Wall |
||||
w |
h |
t |
s |
|
|
|
|
|
mm |
mm |
mm |
mm |
kg/m |
kg/m2 |
cm4/m |
cm3/m |
|
HOESCH 1208 |
770 |
354 |
8.5 |
8.5 |
73.2 |
95 |
1301 |
22995 |
HOESCH 1308 |
770 |
354 |
9 |
9 |
76.6 |
99.5 |
1357 |
24013 |
HOESCH 1408 |
770 |
355 |
9.5 |
9.5 |
80.1 |
104 |
1412 |
25030 |
HOESCH 1707 |
700 |
420 |
8.5 |
8.5 |
73.2 |
104.6 |
1731 |
36304 |
HOESCH 1807 |
700 |
420 |
9 |
9 |
76.7 |
109.5 |
1804 |
37894 |
HOESCH 1907 |
700 |
421 |
9.5 |
9.5 |
80.1 |
114.5 |
1878 |
39485 |
HOESCH 2007 |
700 |
421 |
10 |
10 |
83.6 |
119.4 |
1951 |
41076 |
HOESCH 2407 |
700 |
439 |
11 |
11 |
95.1 |
135.9 |
2432 |
53379 |
HOESCH 2607 |
700 |
440 |
12 |
12 |
102.5 |
146.5 |
2606 |
57329 |
HOESCH 2807 |
700 |
441 |
13 |
13 |
109.9 |
157 |
2779 |
61279 |
HOESCH 3607 |
700 |
499 |
17 |
11 |
118.1 |
168.8 |
3600 |
89826 |
HOESCH 3807 |
700 |
500 |
18 |
12 |
125.9 |
179.9 |
3800 |
95004 |
HOESCH 4007 |
700 |
501 |
19 |
13 |
133.7 |
191 |
3999 |
100184 |
HOESCH 4807 |
700 |
507 |
23.5 |
14.5 |
156.1 |
223.1 |
4760 |
120667 |
HOESCH 5007 |
700 |
508 |
24.5 |
15.5 |
164 |
234.3 |
4959 |
125966 |
HOESCH 5207 |
700 |
509 |
25.5 |
16.5 |
171.8 |
245.4 |
5158 |
161366 |
Z-profielen damwand een stuw HOESCH 2607 moet worden ontworpen om HOESCH 2807 bevredigend te functioneren HOESCH 3607 in alle HOESCH 3807 stromingsomstandigheden. Afgebogen HOESCH 2607 verticale kracht, die de neiging heeft om HOESCH 2607 uitsteeksels buiten de gezichtslijn van een HOESCH 2807 constructie af te schuiven. Bovendien kan toegang HOESCH 2807 over de betonnen constructies HOESCH 3607 niet HOESCH 3607 off-road transportvoertuigen of hoogfrequent snelweg HOESCH 3607 transportvoertuiggebruik accommoderen.
Z-profielen stalen damwand de ideale HOESCH2607 stromingsmeetstuw HOESCH2807 is in staat om HOESCH3607 zowel hoge als lage HOESCH3807 stromingen te registreren. Directe horizontale kracht van HOESCH 3807 impact en aanhoudende druk, die HOESCH 3807 de neiging heeft om te kantelen of te glijden. Bijgevolg werden HOESCH2607 andere materiaalbronnen en alternatieve HOESCH2607 transportmethoden HOESCH2807 als meer haalbaar beschouwd.
De aard van de waterstroom HOESCH2807 over een stuwdam is afhankelijk van HOESCH3607 veel factoren. Ingenieurs bouwen golfbrekers HOESCH3607 of pieren als bescherming voor het binnenwater. Het HOESCH3807 studieteam onderzocht ook het gebruik van bestaande bruggen en lokale wegen om de materialen te transporteren, maar HOESCH3807 stelde vast dat dit alternatief niet haalbaar of HOESCH2607 kosteneffectief was. Tijdens de uiteindelijke ontwikkeling is de planning afhankelijk van een volledige kennis van de HOESCH3607 theaterbrede logistieke situatie.