Grand Damwand
/ Kennis /(HOESCH 2607, HOESCH 2807, HOESCH 3607, HOESCH 3807) Z-profielen damwand

(HOESCH 2607, HOESCH 2807, HOESCH 3607, HOESCH 3807) Z-profielen damwand

 

 

Section

Dimensions

Mass

Moment of inertia

Modulus of Section

Width

Height

Thickness

Per pile

Wall

w

h

t

s

 

 

 

 

mm

mm

mm

mm

kg/m

kg/m2

cm4/m

cm3/m

HOESCH 1208

770

354

8.5

8.5

73.2

95

1301

22995

HOESCH 1308

770

354

9

9

76.6

99.5

1357

24013

HOESCH 1408

770

355

9.5

9.5

80.1

104

1412

25030

HOESCH 1707

700

420

8.5

8.5

73.2

104.6

1731

36304

HOESCH 1807

700

420

9

9

76.7

109.5

1804

37894

HOESCH 1907

700

421

9.5

9.5

80.1

114.5

1878

39485

HOESCH 2007

700

421

10

10

83.6

119.4

1951

41076

HOESCH 2407

700

439

11

11

95.1

135.9

2432

53379

HOESCH 2607

700

440

12

12

102.5

146.5

2606

57329

HOESCH 2807

700

441

13

13

109.9

157

2779

61279

HOESCH 3607

700

499

17

11

118.1

168.8

3600

89826

HOESCH 3807

700

500

18

12

125.9

179.9

3800

95004

HOESCH 4007

700

501

19

13

133.7

191

3999

100184

HOESCH 4807

700

507

23.5

14.5

156.1

223.1

4760

120667

HOESCH 5007

700

508

24.5

15.5

164

234.3

4959

125966

HOESCH 5207

700

509

25.5

16.5

171.8

245.4

5158

161366

 

Z-profielen damwand een stuw HOESCH 2607 moet worden ontworpen om HOESCH 2807 bevredigend te functioneren HOESCH 3607 in alle HOESCH 3807 stromingsomstandigheden. Afgebogen HOESCH 2607 verticale kracht, die de neiging heeft om HOESCH 2607 uitsteeksels buiten de gezichtslijn van een HOESCH 2807 constructie af te schuiven. Bovendien kan toegang HOESCH 2807 over de betonnen constructies HOESCH 3607 niet HOESCH 3607 off-road transportvoertuigen of hoogfrequent snelweg HOESCH 3607 transportvoertuiggebruik accommoderen.

 

Z-profielen stalen damwand de ideale HOESCH2607 stromingsmeetstuw HOESCH2807 is in staat om HOESCH3607 zowel hoge als lage HOESCH3807 stromingen te registreren. Directe horizontale kracht van HOESCH 3807 impact en aanhoudende druk, die HOESCH 3807 de neiging heeft om te kantelen of te glijden. Bijgevolg werden HOESCH2607 andere materiaalbronnen en alternatieve HOESCH2607 transportmethoden HOESCH2807 als meer haalbaar beschouwd.

 

De aard van de waterstroom HOESCH2807 over een stuwdam is afhankelijk van HOESCH3607 veel factoren. Ingenieurs bouwen golfbrekers HOESCH3607 of pieren als bescherming voor het binnenwater. Het HOESCH3807 studieteam onderzocht ook het gebruik van bestaande bruggen en lokale wegen om de materialen te transporteren, maar HOESCH3807 stelde vast dat dit alternatief niet haalbaar of HOESCH2607 kosteneffectief was. Tijdens de uiteindelijke ontwikkeling is de planning afhankelijk van een volledige kennis van de HOESCH3607 theaterbrede logistieke situatie.