Grand Damwand
/ Nieuws / Algemeen Damwanden Construction Practice

Algemeen Damwanden Construction Practice

1) Meestal vanaf 2 eindigt op weg naar het midden om paal te voorkomen kantelen (kruipen);
2) Stel een stuk van stapel panel, zeggen 10m lang; of in een natuurlijke hoek 2 palen;
3-1) Op het land: binnen de werkende stretch, lag gids balk ( 'I' beam);
3-2) Op zee: installeer king post, "I" dwarsbalk en gids balken ( "I" balk). toegang installeren ook met behulp van "I" balk aan de zijde van de geleidingsbalk;
4) Rij de 1e laag van Damwand op de begane grond (lasnaden worden gespreid tijdens de fabricage);
5) Alternate pitching de 2e tier Damwand en bij hen voegen naar de 1e tier door lassen;
6) Alternate rijden de 2e tier Damwand;
7) Herhaal de procedure 4-6.

NOTITIE:
1) Doel van alternatieve rijden:
- Duizelingwekkende lassen punt van de naburige palen;
- Vermijd stapel kantelen (kruipende).
2) Corner palen zijn speciaal gemaakt voor het draaien en joint.
3) 12 ton voor een paar, 8 ton voor alleenstaande Damwand.
4) Er is relatie tussen Damwand diepte, bodemgesteldheid, type Damwand gebruikt (III, IV of VI) en het type van de hamer te gebruiken (hydraulische of vibro, en het gewicht). In het algemeen, hoe moeilijker de bodem, hoe dieper de penetratie van de grotere en dikkere afmeting van Damwand, meer zware hamer nodig.
5) Wanneer de diepte dieper gaat, de weerstand van de wrijving van de Damwand wordt steeds groter en deze wrijving heerst de grondweerstand.
6) In het algemeen, de grotere omvang van Damwand kan dieper gaan. Ook kan de buis (bijv. Dia = 600mm) dieper dan Damwand gaan.
7) Damwand neiging gemakkelijk later worden uitgepakt wanneer het trilblok wordt gebruikt in plaats van hydraulische hamer.

Dit artikel komt uit p3 werkvoorbereider bewerken vrijgegeven