Alle LSP Damwand zijn het meest populair in Japan en enkele Aziatische landen, met name voor het type LSP-1, LSP-2, LSP-2N, LSP-3A, LSP-3B, LSP-3C, LSP-3D, LSP-5 .Als de weerstand die door deze factoren voldoende is om de schuifkracht in langsrichting tegen te gaan wordt de palen volledige weerstandsmoment ontwikkelen. Rijden met de damwanden met een impact hamer plaatst minder belasting van de zeehonden, omdat de beweging plaatsvindt in slechts één richting. LSP-1, LSP-2N LSP-3A, waren volledig bedekt met dezelfde verf en dikte.
Het is echter wenselijk, in bepaalde omstandigheden, de binnenste en buitenste bladeren van een wand met elkaar verbinden door krimpen of lassen van de gemeenschappelijke interlock zodat de noodzakelijke weerstand longitudinale afschuiving ontwikkeld. De belasting op lichte damwand is groter als gevolg van de wrijving en de bijbehorende temperatuurstijging.
Alle stalen damwand schilderij werken werden uitgevoerd in de fabriek in China uitgevoerd. De palen worden voorkomen door te dringen tot het ontwerp diepte van inbedding door rock of harde ondergrond. Tijdens de installatie was wat verf verkleuring en beschadiging opgemerkt. hij permeabiliteit van een damwand gewricht kan worden geschat met behulp van DIN EN 12063 appendix E. Daarom Arcelor zet een extra laag van Jotun PU coating op de top van de oorspronkelijke Jotamastic jas om ervoor te zorgen dat de grijze kleur hield haar definitieve RAL-code voor de ontwerp length.The palen ondersteunen open water of zeer zachte klei en slib. Bij meerdere stapels, de vergrendelingen zijn fabriek gelast, waardoor alleen de resterende interlocks tussen groepen damwanden moet ter plaatse gelast.
Rubber of plastic snoeren samen met een breeuwen verbinding met zwelling en het instellen van eigenschappen kunnen ook gebruikt.Het licht damplanksloten zijn gesmeerd zijn. Alle leveringen voor het project werden uitgevoerd in maart 2008 Damwanden uitgevoerd kan ook worden verzegeld door hameren in houten wiggen, die dan opzwellen als in het water. De palen zijn handelen in cantilever. Extra koppelingen werden gestuurd, samen met de verzending om ervoor te zorgen dat eventuele speciale hoeken nodig waren om worden gedraaid of obstakels veroorzaakt een variatie in de drijvende lijn dan Geka Bouw BV in staat was om de on-site fabricage uit te voeren zonder enige vertraging aan het tijdschema van het project. Dergelijke verbindingen moeten worden gereinigd en gedroogd voor het lassen. Dergelijke omstandigheden ontstaan wanneer de vergrendelingen behaalt een volledig waterdichte damwand voor LSP-3B, LSP-3C, LSP-3D, LSP-5.
Afmeting | Gewicht | Gewicht | |||||
Types | Dikte | Breedte | Hoogte | Per stapel | Per muur | Modulus van Sectie | Traagheidsmoment |
mm | mm | mm | Kg/m | Kg/m2 | Cm3/m | Cm4/m | |
LSP-1 | 4 5 | 250 250 | 35 36 | 10.4 12..9 | 41.6 51.6 | 26.8 33.3 | 64.0 80.8 |
LSP-2 | 4 5 | 250 250 | 35 36 | 11.8 14.8 | 47.2 59.2 | 48.6 59.7 | 85.1 107 |
LSP-2N | 5 | 250 | 43 | 14.8 | 59.2 | 96.5 | 246 |
LSP-3A | 4 5 | 333 333 | 50 51 | 14.2 17.9 | 42.6 53.7 | 115 144 | 404 510 |
LSP-3B | 5 6 | 333 333 | 74 75 | 21.6 25.9 | 64.8 77.7 | 171 204 | 636 762 |
LSP-3C | 5 6 | 250 250 | 70 70 | 16.4 20.8 | 65.6 83.2 | 213 252 | 1060 1260 |
LSP-3D | 5 6 | 333 333 | 85 87 | 19.3 23.3 | 57.9 69.9 | 272 330 | 2000 2480 |
LSP-5 | 5 6 7 | 500 500 500 | 160 161 162 | 33.6 40.4 47.1 | 67.2 80.8 94.2 | 452 540 626 | 3620 4360 5080 |