Grand Damwand
/ Kennis /Z-profielen damwand, FSP Z-25, FSP Z-32, FSP Z-38, FSP Z-45, rechte web-damwand, YSP F, YSP FA, YSP FX

Z-profielen damwand, FSP Z-25, FSP Z-32, FSP Z-38, FSP Z-45, rechte web-damwand, YSP F, YSP FA, YSP FX

Z-profielen damwand FSP Z-25 FSP Z-32 en uitlijning van onderdelen voor FSP Z-38 leuningen van alle FSP Z-45-typen moeten zodanig zijn gebouwd dat de voltooide constructie een belasting van ten minste 200 pond kan weerstaan toegepast in elke richting op elk punt op de bovenste rail, met een minimum aan doorbuiging. De Sea-Tac International Airport is een complexe exploitatiefaciliteit die wordt geregeerd door een zeer FSP Z-25 strikte reeks werkingsregels om de veiligheid te garanderen van het reizende publiek, de exploitanten van de verschillende luchtvaartmaatschappijen en die personen die als ondersteunend personeel fungeren voor de faciliteit. Alternatieve materialen voor de jachthaven werden overwogen door de eigenaars en de projectinspecteur. Wintertijd constructie zou niet praktisch zijn met behulp van een in de grond gegoten betonsysteem. Het wordt erkend als FSP Z-32 en heeft begrepen dat de contractant moet voldoen aan de meest recente editie-eisen die zijn opgenomen in de circulaires van de FAA en de regels en voorschriften van Port of Seattle die betrekking hebben op dit project.

Rechte damwand van YSP F-medewerkers of YSP FA-materiaalverwerking moeten YSP FX zijn die extra sterkte biedt door het gebruik van zwaardere vulling, dichterbij geplaatste posten, versteviging of op andere manieren. Met een in de grond gegoten ontwerp van beton, is pompen en stutten bekisting vereist evenals beschermende tenting en warmte om het beton te beschermen tijdens coldweather-uitharding. Andere typen, maten en FSP Z-38-constructies van de relingconstructie zijn aanvaardbaar, mits ze aan de volgende voorwaarden voldoen. Belangrijker was dat zware stortbetonwagens FSP Z-45 tijdens de winter niet mochten rijden op de lokale wegen de schade die ze zouden kunnen veroorzaken tijdens seizoensgebonden vries-ontdooicycli. Een bovenrand met glad oppervlak op een hoogte tussen 39 inch en 45 inch boven de vloer, platform, startbaan of opritniveau. Het is door de haven van Seattle begrepen en aanvaard dat de contractant zich vertrouwd heeft gemaakt met algemene luchthavenoperaties en hiermee rekening heeft gehouden bij het vaststellen van zijn biedprijzen en bij het plannen van zijn verschillende activiteiten.

Martin wist dat geprefabriceerd beton tijdens koud weer kon worden opgebouwd en zo kon worden gefabriceerd dat het eruitzag als natuursteen in keermuur en golfbrekersystemen. Sterk om tenminste de minimumvereiste van 200 pond top raildruk te weerstaan ​​met een minimum aan doorbuiging. Niet alleen zou YSP F-prefabbeton veelzijdiger zijn voor de locatieomstandigheden, maar de kosten van prefab waren equivalent aan een ter plaatse gegoten alternatief, omdat prefab geen arbeidsintensieve stut- en bekistingsconstructie vereiste. Bescherming tussen bovenrail en vloer, platform, startbaan, oprit of YSP FA traptreden gelijk aan minstens die van een standaard tussenrail. iv. Eliminatie van overhangende raileinden tenzij een dergelijke overhang geen gevaar vormt. De selectie van geprefabriceerde architecturale en YSP FX-afwerkontwerpen voldoet ook aan de eisen van de eigenaars voor een esthetisch aangename installatie.

Size Dimensions Weight Moment of Inertia Modulus of Section
Width Height Thickness
w h t1 t2 Per pile Per wall    
mm mm mm mm Kg/m Kg/m2 Cm4/m Cm3/m
FSP Z-25 400 305 13 9.6 74 185 38300 2510
FSP Z-32 400 344 14.2 10.4 84.5 211 55000 3200
FSP Z-38 400 364 17.2 11.4 96 240 69200 3800
FSP Z-45 400 367 21.9 13.2 116 290 83500 4550

Size Dimensions Weight Moment of Inertia Modulus of Section
Width Height Thickness
w h t Per pile Per wall    
mm mm mm Kg/m Kg/m2 Cm4 Cm3
YSP F 400 44.5 9.5 54.2 136 190 47.8
YSP FA 400 44.5 12.7 60.8 152 196 48.3
YSP FX 400 47 12.7 67.2 168 224 56.1