Grand Damwand
/ Kennis /GU 27N, GU 28N, GU 30N, GU 31N, damwanden

GU 27N, GU 28N, GU 30N, GU 31N, damwanden

sectie Breedte Hoogte Dikte sectionele
Gebied
Massa sectie
modulus
moment van
Traagheid
  b mm h mm t mm s mm cm2/m Kg/m kg/m cm3/m cm4/m
 GU SECT ionen
 GU 27N 600 452 14.2 9.7 207 97.4 162 2680 60580
 GU 28N 600 454 15.2 10.1 216 101.8 170 2840 64460
 GU 30N 600 456 16.2 10.5 226 106.2 177 3000 68380
 GU 31N 600 452 18.5 10.6 233 109.9 183 3065 69210

 

Nadat damwand is verkregen, de eerste stap is te bepalen GU 27N en 28N GU de belastingen die een kofferdam. Meten en mengen - De A-30 is een twee componenten materiaal (15 ~ 1 ratio). Jetting kon de ontwerpdiepte 8m te bereiken, terwijl standaard-vibratory driving alone voldaan weigering ongeveer 3,5 tot GU 27N meters en de dieselheiblok moest worden om einddiepte bereiken. BELANGRIJK - het meten van de 15: 1 ratio zorgvuldig en meng. De belastingen waaraan de GU31N bouwkuip kan worden onderworpen onder de aarde druk, toeslag belastingen, hydrostatische druk, golfdrukken en aardbeving belastingen. Onderzoek van penetratie snelheden onthult aanzienlijke winsten als gevolg van GU 28N jetting: voor zowel L3S en AZ18-palen installatietijd werd gereduceerd door een GU30N factor van 8 tot en met 10. 5. Driving - Stapels moet binnen 2 uur na het raken van hun definitieve diepte worden gereden grondwater of afvalwater.

 

Met uitzondering van de aarde drukken, kan de zijdelingse krachten op de kofferdam wanden worden berekend op de wijze die in het eerste deel van dit artikel. Het materiaal mag niet genezen door onvolledige GU 30N mengen. Niet meer dan u kunt gebruiken mengen. 2 liter hars 4,25 ounces verharder nodig. Echter, kunnen laterale aarde druk op geschoord kofferdammen niet worden berekend door de klassieke theorieën (Rankine, Coulomb, enz.) Of een ander voorbeeld 7,5 liter hars 0,5 liter verharder nodig. Figuur 1 vergelijkt de rijtijden voor een L3S dubbele stapel gewoon trillende GU28N de weigering, dan effectgericht (L3Sv) om diepte te ontwerpen, en een bubbelbad / getrild dubbele stapel uitgerust met vier jets (L3S zw) .because van verschillen in het gedrag van de constructie tijdens GU27N constructie.

 

Op het moment stalen Damwand is geplaatst, GU 30N of 31N GU niet diep genoeg merkbaar veranderd de oorspronkelijke spanningstoestand in het GU30N bodem. Het nemen van een blik op de waterspanningen, werd waargenomen dat ze verdwenen in 2 tot 10 minuten. De zijdelingse druk GU 31N ter hoogte van de eerste rij poten is dus hoger dan de actieve druk aangezien er geen significante opbrengst van de grondmassa opgetreden. Opgraving bleek ernstige verstoring van de bodem op een afstand van 1-2cm van de getrild / gespoten stapel, die minder was gemerkt of bijna onvindbaar dan een afstand van 10- 20 cm uit de GU31N stapel.

 

Aangezien de opgraving blijft het niveau van het tweede stel GU27N en GU28N, de stijfheid van het eerste stel voorkomt horizontale opbrengst van de bodem nabij de oppervlakte. De uitwendige zijdelingse druk GU 27N neigt de folie over de bovenste steunniveau roteren zodat een zekere binnenwaartse verplaatsing van het vel zal plaatsvinden op het niveau van het tweede stel stutten tegen de tijd dat deze steunen zijn aangebracht. Extractietests (20cm in etappes) toonde een daling 10-40% effectieve wrijving. Onttrokken palen waren impact gedreven weer naar hun oorspronkelijke diepte en verder overstuurd door 50cm. Zoals de GU28N opgraving blijft, groter GU 28N doorbuigingen optreden op de lagere stutten mobiliseren bodem kracht en het produceren van een gebogen effect dat zijwaartse druk vermindert. POT LIFE is ongeveer 2 uur! 4. Bescherming - Houd vergrendelingen drogen voordat u gaat rijden. Palen kunnen worden bewaard enige weken droog gehouden.

 

Bij de voltooiing van de uitgraving, de GU30N en GU31N vellen vervormd naar een positie aangegeven met de stippellijn AB1 hebben. Derhalve zal het resulterende zijdelingse drukdiagram de maximumwaarden zich in het bovenste gedeelte van de GU27N wand wat in schril Theories. Deze tests bleek het verlies van de teen weerstand en oppervlaktewrijving van dezelfde orde van grootte. Grind elke ruwe randen af ​​van de voorste rand van de vergrendeling voor het rijden 8. Drive met de niet-behandelde zijde toonaangevende, voor bouwkuipen in zand en zacht tot medium klei, een trapeziumvormige distributie vergelijkbaar is met die van Terzaghi en Peck14 (1967) voorgesteld kan worden gebruikt voor ontwerp. Deze verdeling voor GU 31N granulaire gronden. Poetsen met een beetje water en zeep net voor het rijden kan helpen de vergrendelingen schuiven elkaar gemakkelijker. Als het grondwater aanwezig is, wordt de druk toegevoegd aan de trapeziumvormige gronddruk.